Bedrift

Full oversikt med enkelt avvikssystem

Vårt avvikssystem dekker lovkrav om avviksregistrering. Enkelt for den ansatte, komplett oversikt og kontroll for ledelsen.

sanity image
Enkelt å bruke

Enkel avviksregistrering uten systemtilgang for ansatte. Ledelsen får sømløs håndtering og full oversikt over alle avvik.

Oppfyller lovkravet

Avvikssystemet oppfyller kravet om avvikshåndtering i Internkontrollforskriften og gir enkel oversikt for både daglig bruk og tilsyn.

Informasjonsressurser

Malverk og HMS-fagbank med oppdatert og relevant informasjon tilgjengelig i portalen for alle kunder.

Fastpris

1
125

Avviksystemet inneholder

Avviksregistrering

Enkel avviksregistrering, på både PC og mobil, for ansatte via vår bedriftsportal eller bedriftstilpasset link (krever ikke innlogging).

Avviksbehandling og statistikk

Enkel og rask avviksbehandling for ledelsen, med e-post varsler som sikrer fremdrift i avviksbehandlingen. Ledelsen får komplett oversikt ved hjelp av avviksstatistikk, og det er også mulighet for å gjøre XLS-uttrekk av alle åpne og lukkede tiltak.

Tilpasning

Tilpass systemet etter deres behov med automatisk tildeling til utvalgte avviksansvarlige og mulighet for konsernfunksjonalitet. Juster avvikskategorier etter deres drift og spesifikke behov.

Bedriftsportal

For å støtte dere tilbyr vi tilgang til vår Bedriftsportal. Bedriftsportalen inneholder relevante dokumenter og malverk for arbeidsmiljø og HMS-arbeidet.

Få full oversikt i avviksarbeidet

Få full oversikt over deres prosess for avviksregistrering og håndtering rett i vår bedriftsportal. En effektiv avviksprosess er ikke bare lovpålagt, men gjort riktig kan det også være en viktig kilde til verdiskapning for din bedrift.

Les mer her
sanity image

Funksjoner

An image

Avviksregistrering

Enkel avviksregistrering, på både PC og mobil, for ansatte via vår bedriftsportal eller bedriftstilpasset link (krever ikke innlogging eller registrering av de ansatte).

An image

Avviksbehandling

Enkel og rask avviksbehandling for ledelsen, med e-post varsler som sikrer fremdrift i avviksbehandlingen.

An image

Tilpasning

Tilpass systemet etter deres behov med automatisk tildeling til utvalgte avviksansvarlige og mulighet for konsernfunksjonalitet. Juster avvikskategorier etter deres drift og spesifikke behov.

Ofte stilte spørsmål

Hva er et avvikssystem?

Et avvikssystem er et verktøy som brukes til å registrere, følge opp og håndtere avvik i en organisasjon. Avvik kan være alt fra brudd på rutiner, feil i produksjonsprosesser, manglende etterlevelse av lover og regler, eller andre uønskede hendelser. Avvikssystemer er en kritisk del av HMS-arbeidet (helse, miljø og sikkerhet) og kvalitetssikring i bedrifter.

Hvorfor trenger min bedrift et avvikssystem?

Din bedrift trenger et avvikssystem fordi det er lovpålagt å ha en strukturert prosess for å håndtere avvik, i henhold til internkontrollforskriften. Et godt avvikssystem sikrer at alle uønskede hendelser, feil eller brudd på rutiner blir registrert, analysert og fulgt opp på en systematisk måte. Dette hjelper bedriften med å forbedre arbeidsprosesser, redusere risiko og opprettholde et trygt arbeidsmiljø. I tillegg gir det ledelsen oversikt og dokumentasjon, som kan være viktig ved tilsyn eller revisjoner.

Kan jeg få en gjennomgang/demo med en rådgiver?

Ja, det kan du selvfølgelig! Trykk på linken oppe i høyre hjørne for å booke en demo.

Få på plass lovpålagt BHT og få rabatt på avvikssystemet

Våre rådgivere er klare for å hjelpe deg, enten du kun trenger å oppfylle lovpålagte krav, eller om du ønsker å ta proaktive skritt mot et mer helsefremmende arbeidsmiljø. Som bedriftshelsetjeneste (BHT) kunde får du i tillegg -30 % rabatt på avvikssystemet.

Storkunde? Kontakt oss her!
sanity image
godkjent-bedriftshelsetjeneste